۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

رهبر مالیخولیایی

رهبر معظم گرفتار چند توهم بزرگ است:
1. خودعلی پنداری: خود را امام علی میداند! خود را درهمان هیبت زره و شمشیر و سپر و در حال جنگ میبیند و کسانی که با او مخالف اند معاویه و عایشه و خوارج و ... هستند. در حالی که خود حقیقتا دست معاویه را از پشت بسته است.
2. خودحسین پنداری: خود را امام حسین میداند! این را بارها در صحبتهای خود گفته و این توهم را بارها آشکار کرده. از نظر او اگر اعوان و انصارشان مخالفان را بزنند و بکشند و ... کسی حق اعتراض ندارد . اگر کسی اعتراض کند رهبر معظم مثل امام حسین یا امام علی مظلوم واقع شده است. در این خیال مخالفان او یزید و شمر و ... هستند. از مختصات این توهم این است که او امام حسن را قبول ندارد! خود در زمان خاتمی فرموده اند که شیوه شان حسینی است و نه حسنی.
3. خودخمینی پنداری: این در نماز جمعه همین هفته معلوم شد.
4. توهم توطئه: فکر میکند تمام دولتهای پیشرفته ی دنیا در حال نقشه کشیدن و توطئه کردن علیه ایران هستند.
5. توهم محبوبیت: فکر می کند تمام مردم کشورهای عقب افتاده و جهان سومی در حال تمجید از سیاستهای احمقانه ایران هستند پس حکومت ایران باید به سیاستهایش ادامه دهد.
6. توهم پیشرفت: خیال میکند ایران کشور پیشرفته ای است. حتما دلیلش هم این است که ایران به غنی سازی اورانیوم دست یافته است ( همان کاری که به کمک عبدالقدیر خان پدر بمب هسته ای پاکستان بدان دست یافته و همان کاری که پاکستان و کره شمالی هم میکنند) ضمنا پاکستان و کره شمالی بمب اتمی تولید کرده اند که آرزوی ایران است و این یعنی ایران حتی از پاکستان و کره شمالی هم عقب تر است. دو کشوری که هیچ ندارند.

هیچ نظری موجود نیست: