۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

امروز خامنه ای در حرم هو شد

گزارشی از تشییع باشکوه و هو شدن خامنه ای و حمله بسیج

صبح امروز جمعیتی عظیم و بی نظیر که از منزل آیت الله منتظری تا حرم را در برمیگرفت مراسم تشییع را برگزار کردند. این مراسم بزرگ در واقع پاسداشت آزادگی مردی بود که از حقوق مخالفان خود دفاع می کرد . زمانی که در حیاط حرم، سخنران مراسم پیام خامنه ای را میخواند وقتی به قسمت پایانی پیام رسید مردم حاضر یکصدا او را هو کردند یا تکبیر گفتند و سخنران ناچار شد ادامه پیام را نخواند. جمعیت حاضر شعارهای بسیاری علیه خامنه ای و دولت سردادند (که دوستان در مطالبشان نوشته اند). بخشی از جمعیت نزدیک ساعت 11 به سمت دفتر آیت الله منتظری حرکت کردند و در خیابان تا خانه ایشان علیه خامنه ای و دولت شعار دادند. نزدیک ساعت 11:45 پس از استقرار پلیس گارد ویژه (و در واقع اعضای سپاه) نیروهای بسیجی با خشونت به تجمع سبزها حمله کردند و پلیس نیز به هر حیله و نیرنگی که میتوانست سبزها را از صحنه خارج کرد تا میدان فقط در دستان 400-300 نفر از بسیجی ها باشد تا به راحتی و بی مزاحمت در مقابل دفتر آیت الله منتظری علیه اصلاح طلبان، کروبی ، و میرحسین شعار دهند. تا ساعت 13:30 که من از آن مکان حرکت کردم شعار دادن بسیجیها ادامه داشت

پی نوشت: علت اینکه دیر این متن نوشته شد اینه که من نزدیک یک ساعت و نیمه که دارم سعی میکنم با فیلتر شکن وبلاگم رو باز کنم

نکته جالب و آموزنده! خیل عظیم جمعیت از یکی از دربهای حرم به سختی وارد میشد و من که به دربهای دیگر سرک کشیده بودم متوجه شدم ازدو درب دیگر حرم به راحتی میتوان وارد حرم شد. به خاطر همین به نظرم رسید که به سمت درب اول برم و مردم رو به سمت دربهای دیگه هدایت کنم که راحت وارد بشن. رفتم و گفتم اما یکی برگشت به من گفت که اگه از درهای دیگه راحت میشه وارد شد چرا خود نمیری؟! و من متقاعد شدم که باید این ریش لعنتی رو از ته بزنم!

۱ نظر:

Unknown گفت...

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست