۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

وقتی که صدا و سیما مدعی احترام به حقوق بینندگان میشود! زمانی که باید بر مظلومیت سنگ‌پا باید گریست

این مطلب در صفحه اول جام جم چاپ شد، بخوانید و ببینید که چقدر پررو هستند چقدر پررو!!!

«««پنجشنبه شب براساس اعلام قبلي بايد به تماشاي مناظره دكتر ولايتي و دكتر محسن رضايي در برنامه رو به فردا مي‌نشستيم. وقتي برنامه شروع شد از حضور هيچ‌كدام از آقايان خبري نبود. رو به فردا مسير سخت خود را با حضور آقايان حسينيان و بروجردي ادامه داد.

علت تغيير در برنامه، عدم حضور آقاي ولايتي و بالتبع آن آقاي رضايي در برنامه بود. آقاي ولايتي تنها ساعاتي به برنامه مانده، اعلام مي‌كند از شركت در اين نشست منصرف شده است. بديهي است در اين زمان كوتاه هماهنگي با شخصيت‌هاي ديگر بسيار سخت خواهد بود.

اصرار به آقاي رضايي براي انجام اين مناظره با فردي ديگر نيز ثمربخش نبوده و عملا برنامه اعلام شده و وعده داده شده، منتفي مي‌گردد. دليل آقاي ولايتي هر چه باشد حداقل آن بي‌اعتنايي و بي‌احترامي به ميليون‌ها بيننده‌اي است كه منتظر بودند تا ايشان را بر صفحه تلويزيون در اين برنامه ببينند. رو به فردا قرار بود به موضوع دخالت بيگانگان در حوادث پس از عاشورا بپردازد.در اين شرايط حساس كه حضور خواص در صحنه و اعلام مواضع شفاف، مطالبه رهبري و مردم است، حتما آقايان ولايتي و محسن رضايي دلايل خود را با مردم بازگو خواهند كرد. اين رخداد نشان داد صدا و سيما در پيمودن اين مسير با دشواري‌هاي غيرقابل پيش‌بيني مواجه است كه لازم است در اين موارد به مردم صريح و روشن موضوع و موانع و خلف وعده‌ها اعلام گردد.»»»

هیچ نظری موجود نیست: